Ang. kommentarer

Datum: 2010-11-03 Tid: 19:48:56
Har funderat lite över det där med kommentarer på inlägg.

Finns knappt något bättre när man loggar in och ser att någon
har tagit sig tid att kommentera, är som en liten julklapp :)
Då blir man bara taggad på att skriva mer.

Men det är ju inte alltför ofta man får kommentarer.

Och jag är riktigt dålig själv på att kommentara, kom jag på.
Läser dagligen massa bra bloggar där jag ofta skrattar högt av
igenkänning. Men så bara kryssar man när man läst klart.

Jag ska först och främst bli the mastah of comments. Jag ska
kommentera (bra) inlägg så att fingrarna blöder, jag ska stalka
era kommentarsfält så att ni kommer att be om att få slippa!
Och INTE "Hej :) Fin blogg! Hur har din dag varit?" - kommentarer,
utan insiksfulla, filosofiska utsvävningar. Typ.

Bara så att ni vet ;)

Sen ska jag bli bättre på att kommentera kommentarer jag får.
Jag svarar under samma inlägg, så gå tillbaka och kika om
du vill ha ett svar :)

Kommentarer
Postat av: jenny

jag skriver fortfarande blogg, inte ofta. men det händer. du som klaga på att jag inte skrev längre ;)

2010-11-03 @ 20:03:17
URL: http://jenyt.blogg.se/
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

okej. hej, fin blogg. hur mår du?

2010-11-03 @ 22:50:36
URL: http://szerafia.se
Postat av: Julia

Isabella: Hej! Tack <3<3<3 Nja, ärligt talat mår jag inte jättebra. Är sjukt gasig i magen, luktar inget vidare i rummet jag befinner mig i. Själv?

2010-11-04 @ 16:58:35
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<