Svårt att vara bilägare

Datum: 2010-05-08 Tid: 14:57:53
Skulle ringa och boka besiktning här om dagen. Dom har en automatisk
bokningspryl och alltså inte en riktig människa man snackar med. Och
det var ju fan mission impossible alltså...

Rösten: Vilket registreringsnummer gäller det?
Jag: Johan Oskar Sebastian.
Rösten: Menade du Bengt William Olov?

Efter tjugo minuter funkade det ÄNTLIGEN när jag suttit och rabblar igenom
alla jävla namn jag kunde komma på.

Vad säger röstfan då?

"Du behöver boka personligt. Dröj kvar så kopplas du".

Happ.




Pissed!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha ja det är lite hemskt. man känner sig som en känslokall jävel men va fan. medfött är medfött! :P

2010-05-08 @ 16:17:35
Postat av: charlotte

hahahah alltså jag kommenterar inte alls ofta för jag är för lat men jag skrattar alltid åt din blogg! keeeeeep up!!! hahaha :D

2010-05-09 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<