Semester?

Datum: 2010-05-04 Tid: 13:39:04
Dax att börja planera sommaren lite...

Det enda spikade hittills är Island den 9-13 juni. Ska åka tillsammans
med Jonas föräldrar, hans bror och hans tjej. Ska bli riktigt kul.

Sen vet jag inte riktigt vad det blir. Sitter och kikat på flygbiljetter just
nu. Antingen en vecka till något medelhavsland, eller så semestrar man
i Sverige. Finns ju en del pärlor vid västkusten.

Samtidigt som jag ska måste tänka på att spara kosing till eventuell lång-
semester i vinter...

Vad ska ni göra?



Var på Sardinien för två år sedan var galet bra.
Fanns kilometerlånga, vita stränder med turkost
vatten överallt, och man var typ ensam!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag ska jobba hela sommaren! har jag semester 3 dagar i rad är jag glad! :D

2010-05-04 @ 16:53:24
URL: http://hultman.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, det där låter ju riktigt nice! För mig blir Juli en riktig semester månad! =) 1-4 Danmark (fast det e massor med utbildning inom Forever, så kommer inte se själva Danmark så mkt...) Sen 19-31 Juli blir det bröllop i USA! :D

2010-05-04 @ 17:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<