Bra helg

Datum: 2010-05-30 Tid: 21:29:48
Började med att jag var sen till bussen, så skyndade mig som fan men
jag hann. När jag kliver ur bilen och börjar fumla med väskan, så tappar
jag systemkassen och KRASCH, en oöppnad sjuttis Baccardi och tre cider
krossas och min dyra sprit rinner ut på marken.

Ibland får jag fan lust att avliva mig själv alltså. Är så satans klumpig.

Nåväl, styrde vidare mot Easthammer. Hade en härlig kväll med fina vänner.



Emilia. Det bjöds på en supergod vegetarisk lasagne.



Två breezers klarade fallet. Den nya smaken Mango, galet god!



Jag och Rubban.



Nalle shejkade loss ordentligt.

Lyckades bli ganska full ändå p.g.a givmilda vänner :-) Karin och Sara anslöt till
gänget, och vi begav oss mot Bowlan. Dock var det typ inga pers där, det var tydligen
Hummel som gällde? Men men, shejkade och lyckades ha kul ändå!

Idag lagade Jonas lyxmiddag och bjöd våra mödrar på mat, trevligt trevligt.

Tack för denna helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var verkligen trevligt :)

2010-05-31 @ 20:23:14
URL: http://tanska.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Det vart en super helg! =) Tack för bidraget till det! ;)

2010-05-31 @ 23:43:59
Postat av: malin

hahaha nalle :)

2010-06-08 @ 00:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<