Gamla önskedrömmar

Datum: 2010-03-24 Tid: 17:25:31
När jag var yngre (typ mellanstadieålder) ville jag så gärna
vara lite coolare. Och för att lyckas med det ville jag;

1.
Absolut inte bo i hus på landet. De coola kidsen bodde alltid
i parhus eller lägenhet i Alunda City. Det var där det hände, liksom.

2. Sen så ville jag att mina föräldrar skulle vara skilda. Tyckte
det var råhäfigt med ungarna som sa "jag ska till pappa i
Gottsunda i helgen".

3. Att ha en mamma som rökte, var piercad eller tatuerad.
Som man kunde sno cigg av och lät en ta hål i diverse kropps-
delar. Mina päron gjorde allt så mycket mer komplicerat...

4. Ha ett ballt namn. Typ Melanie.

5. Att mina föräldrar skulle skaffa ett fosterbarn. Fosterbarnet
skulle vara en cool tjej som kunde lära mig massa coola saker.

Dock känns det inte lika lockande att leva ett white trash-liv idag.
Tack schyssta föräldrar som besparade mig ett liv som eventuellt
arbetslös, rökande tonårsmorsa.

Någon mer därute som också tänkte liknande tankar?



Som tur var blev jag astuff ändå

Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia.

sv: DU KAN VA SNYGG!



Jag ville också vara whitetrash! :(

2010-03-25 @ 08:06:48
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<