The helg

Datum: 2010-06-21 Tid: 16:43:34
 Tog ledigt lördag, fick mig en
 välförtjänt sovmorgon på
 söndagen (tycker jag allt, när
 man går upp 06.00 sex dar 
 veckan). Niiice var det i alla fall!

 Drog till Väddö med Marika, det
 vankades partey på ett mysigt
 ställe vid vattnet. Vi grillade, fläsk-
 filé och färskpotatissallad med feta,
 olivolja och soltorkade tomater, mums.
 Jättetrevlig fest med kul människor :)

 Söndagen vidare till Solvalla. Vann
 montéloppet med Grann på 59,9, jippi!

 Tack för en lyckad helg Marika,
 Olivia och Cecilia!



 
 (Oj vilket stort mellanrum det blev
 här då... Hmm.

 Kan ju berätta att min favvofärg är
 rosa.

 Jag är 20 bast.

 Jag är inte rik.

 Min mamma heter Åsa.

 Min favoritkatt heter Kissen och finns
 på jobbet.

 Tycker om alla djur och mest igelkottar,
 sälar och katter.

 När jag blir stor ska jag bli barnmorska.

 Har suttit framför datorn sen jag slutade
 jobba och det ger mig ångest.

 Jävla många rader!

 Jag tycker att min travdress är asball :)

 Jag älskar att bada.

 Min största passion i livet är MAT MAT MAT.

 Fääärdig. Pjuuh.) Över till en liten bildbomb:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<