F.d cravings

Datum: 2010-06-17 Tid: 21:08:06
Det sägs ju att allting kommer tillbaka inom modet. Hoppas nittotalet
kommer snart för där har jag STENKOLL. Jag var ballast, hippast, först,
jag var fan Elin Kling! Här kommer några objekt jag hade enorma sug
efter på den gamla goda tiden;

1) Adidasbyxor



Alla hade dem. Och då menar jag alla. Med knappar i sidorna. Så jäääävla coola.
Jag köpte mina på sommarlovet, min stackars mor fick leta igenom hela Varberg
innan vi hittade de perfekta. Och jag hade dom varje dag.

2) Piratbyxor

Fast ibland blev man ju tvungen att tvätta dom, då användes piratisarna. Tajta, gärna
av märket Savann som slutade nedanför knäet. 

3) Tattoo-halsband



Satt runt min (och typ alla andras) halsar något år. Skitballa var dom.

4) Nyckelband

Det skulle gärna stå något på dem som Singel eller Pappas flicka. Sånt
häftigt hade inte jag utan fick nöja mig med Gin & Yang. Var inte ens tillräckligt
gammal att ha en egen hemnyckel så jag hade en i plast. MA GAAAD va pinigt...

5) Robyn-frisyr



Sån som Elins kompis i Fucking Åmål hade. Långt där framme, jättekort bak. Grr.

Matcha med allt ovanstående och du kan inte misslyckas!

Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

hahaha, plastnyckel! Fan vad billigt :D

2010-06-17 @ 21:16:34
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Elin Pettersson

Även fast jag bara hann med 5 år av 90-talet så känner jag igen ALLT av det du skrev. Där hade du verkligen koll ;)

2010-06-18 @ 00:18:45
URL: http://eliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<