Uuuuuh...

Datum: 2010-07-21 Tid: 14:20:55

Jag lider av sjuka tvångsföreställningar ibland.

Till exempel så ligger det en asdöd grävling på vägen till jobbet.
Jag ska försöka förklara hur pass död den är. Pälsen är brunsvart
av intorkade köttsafter (?). Den är så rutten att alla flugor och myror
har dragit, det finns inget käk kvar att kalasa på liksom. Så död är den.

Då börjar min hjärna fantisera om att någon skulle hålla fast min skalle
och tvinga mig att slicka på... det dära. Kan för tillfället inte komma på
något vidrigare sätt att bli torterad på.

(Blir förmodligen nominerad till Blog Awards och "Bästa inlägg"
för det här litterära mästerverket).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<