You want a piece of me? HUH?!

Datum: 2010-01-25 Tid: 15:59:26

Trött och uttråkad i soffan igår blev jag sugen på att bråka. Finns inget som går
upp emot en hederlig brottningsmatch eller ett kuddkrig en söndagskväll. Så jag
tog till mina bästa knep för att provocera fram samma känsla hos min pojkvän.

Jag: Jonas, det känns som att du trycker ner mig i vårt förhållande.
Han: Okej.
Jag: Men Jonas, det känns som att du trampar på mina känslor.
Han: Mm.
Jag: Men... Jonas, det känns som att du kväver mig i våran relation.

Till min förtjusning tar han ett halvhjärtat stryptag, men återgår snabbt till
tv-zappandet igen.

SUCK.

Om det är nån som vill bråka, säg till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade brottningsmatch med min bror igår :D

2010-01-25 @ 22:24:20
Postat av: Tessi

Hahaha, fan va skön du ärxD Jag är lätt på, skulle behöva blow off some steam;)

2010-01-26 @ 15:03:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<