Inte i toppform

Datum: 2010-01-31 Tid: 11:26:37
Utgång igår! Jag, Malin och Eve åkte till en tjej i stan och hade
himla mysig förfest. Har upptäckt ett vin som inte har eftersmak
rövhål, Black Tower, som slank ner.

Sedan bar det iväg till Platina. Dom släpper in Malin som var full
like a kastrull, men inte Lisa som var nyktrast för att "hon var för
full". Stackarn fick gå några varv innan nästa försök.

Shejkade asset därinne och tog en shot. Mitt största misstag var
att jag tog på mig mina 12cm-heels. Fick så FÖRBANNAT ont i fötterna.
Trots att jag var rätt ordentligt packad så kunde jag inte tänka på
annat än smärta. Ringde min stackars pojkvän som fick komma och
hämta mig och mina fötter. Snällis <3

Så läget just nu: ont i fötterna, hungrig och huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah tack för komplimangen av min design! Tyvärr har jag inte tid o fixa designer åt andra för tillfället (: !

2010-01-31 @ 15:02:22
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<