I-landsproblem

Datum: 2010-01-03 Tid: 11:59:23

Positiv dag! Bra saker med mig:

1. Är blekare än aldrig tidigare skådat, nästan genomskinlig. Har verkligen
    kämpat länge nu för att bli såhär blek, äntligen!

2. Har en het böldgrej till herpes över överläppen som aldrig läker. Ser ut
    som någon misslyckad piercing slash klämd finne. I like it!

3. Är ägare till en totaly it-tandställning i äkta metall som skimrar i munnen.
    Känner att jag vill le hela tiden, den är sååå fin! Speciellt mysigt är att den
    skär upp kinderna när jag sover, vilket medför feta sår och ärr.

4. Jag trodde stensäkert att mina tonår var över i oktober när jag blev 20,
    men nejdå, för finnarna ploppar upp med jämna mellanrum ändå! Sitter
    just nu några hetingar på både panna och kinder. Jippie, jag slipper åldras!


5.
:(


Kommentarer
Postat av: anonym

Endå är du bland dom vackraste tjejerna jag vet

2010-01-03 @ 12:46:03
Postat av: Hon

Bra hudvård är A och O mot finnar. =)

Anti mot munsåret.. =) Vi i I-länerna har det rätt bra ändå ;)

2010-01-03 @ 16:22:01
Postat av: Hon

Bra hudvård är A och O mot finnar. =)

Anti mot munsåret.. =) Vi i I-länderna har det rätt bra ändå ;)

2010-01-03 @ 16:22:16
Postat av: Sofia

hahahah du är så klockren gumman =D=D <3

2010-01-04 @ 01:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<