Framtidsplaner

Datum: 2010-01-10 Tid: 16:43:25
Har äntligen börjat komma underfund med vad jag vill göra!
2010 får lov att bli ett mellanår det med, pga tandställningen.
Men såhär ser i alla fall mina planer ut (just nu...);

  • Göra bra ifrån mig på högskoleprovet
    Har redan börjat "plugga" inför det. Ska göra det både på våren
    och hösten, målet är att få 1,0 och gärna högre ;)

  • Genomgå käkoperation
    Blir någon gång mellan april-aug. Blir sjukskriven från jobbet ett tag.

  • Ta ut tandställningen!
    Blir runt 3-6 mån efter operationen

  • Göra en tandblekning hos tandläkare
    Sen äre' bara att smajla!

  • Resa
    Typ Thailand. Eller vad som helst. Vill dyka!

  • Söka till sjuksköterskeutbildningen
    Vilken ort beror på hur det går på högskoleprovet, men helst
    Uppsala så att jag kan ha kvar mina hästar.

  • Jobba ett år som sjuksköterska

  • Söka till barnmorskeutbildningen
    Min dröm och mitt mål!

Kommentarer
Postat av: Elinen

Det här är lite sjukt Jullanpullan. Exakt vad jag vill göra ju.. om man bortser från allt med tänderna :D

2010-01-10 @ 18:44:06
URL: http://technolove.blogg.se/
Postat av: Olivia

Skönt att du kommit på vad du vill göra. Cissi är en fena på högskolepluggning så behöver du tips kan du höra av dig till henne.

2010-01-11 @ 14:46:01
Postat av: Julia

Olivia >> Jag planerar att anställa Cissi som lärare! Men du är väl också en fena på det där?

2010-01-11 @ 17:43:59
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag är ju bra på allt ;) men får erkänna att Cissi är bättre på högskoleprovet och hon går ju bara hemma och skrotar hela dagarna nu så hon har massa tid över till att hjälpa dig.

2010-01-12 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<