Flitig

Datum: 2010-01-11 Tid: 17:36:04

Varit hemma i lägenheten för första gången på flera veckor. Storstädat,
diskat, lagat mat, och bakat chokladmuffins! Hade hackade chokladbitar
i smeten och lite dekoration ovanpå, det ska väl slinka ner hoppas jag.



Har gått och varit glad över att jag inte har några andra utgifter nästa
månad än hyran. Men nu fick jag en elräkning på över 3000 kr, så
snålmånad nästa månad också... SUCK.

Nu ska jag duscha varmt och läääänge, för vattnet är i alla fall gratis
här. HAH! Suck on that, Östhammarshem.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha, ja duscha gör man ju onödigt länge just för att det är gratis! :P Ska gå å göra samma sak hos gubben nu, enda stället det är varmt här är i duschen. Lägenheten är svinkall ;(



Sv: Ja, så najs när allt bara löser sig. Haha, tack! :)

2010-01-13 @ 07:29:34
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<