Slapparlördag

Datum: 2010-02-06 Tid: 22:30:04

Har umgåtts med mamma, kollat Melodifestivalen, löst korsord
och Sudoku, töntbarometern är het! Är trött och förkyld och känner
mig allmänt nere.

 




Funderar på om jag ska börja dieta/träna = tighta till mig lite.
Hade egentligen planerat att slippa göra det i år inför badsäsongen,
hoppades på att operationen skulle bli i april och att jag skulle
vara killer-smal lagom till första doppet. Men nu verkar det som att
det kommer att ta ett tag innan den blir av...

Jag är nämligen en sån som aldrig kör något mellanting när jag
bantar/tränar, utan då är det inte en enda onyttig grej som får
förtäras och inget fusk med jogging/powerwalk. Kör stenhårt annars
tappar jag sugen.

Men just nu känns semlor och sängliggande mer lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<