JAG SKA TILL EGYPTEN

Datum: 2010-02-15 Tid: 16:37:54
Jag är så himla glad just nu, igår bokade jag och Jonas en veckas resa
till Egypten! Vi ska bo på ett 4-stjärnigt all inclusive-hotell precis vid
stranden. Vi ska till Kairo en dag och titta på staden och pyramiderna.
Dagen efter blir det båtutflykt med snorkling vid fina rev och bada vid
några paradisöar.

Det kommer bli så himla bra, och det bästa är att vi åker om bara en
månad, 12:e mars!



Här ska vi bo, Hotell Calimera. Poolen ska tydligen vara 230m lång och
formad efter Nilen :)








Nice huh? :D

Kommentarer
Postat av: lejonclou

jävel!!!!! :D fan va najs! jag vill meeeeee :) hihi pusss

2010-02-15 @ 19:49:47
Postat av: Tessi

Jag hatar dig lite just nu måste jag erkänna...Känner du inte lite innerst inne att du hellre vill åka med mig än med Jonas?;);)

2010-02-15 @ 20:33:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Fan va härligt! :)

2010-02-15 @ 21:29:11
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anna

Tss, Vafan e Egypten jämfört med Alunda City?????? ;) haha

Nej men shiiiit va härligt tjejen! Låter helt underbart ju! :D

2010-02-17 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<