Ang. skönhetsoperationer

Datum: 2010-02-19 Tid: 15:07:28
Alla som operarar sig, tuttar, läppar, fettsugning eller vad det nu kan
tänkas vara, säger alla samma sak.

"Jag gjorde det för min egen skull."


In hell att man gör. Självklart gör man det för att andra ska tycka att
man ser snygg ut. Hade Kissie bott ensam i en grotta hade hon inte
gjort sillisar.

Själv lider jag över mitt stora överbett och ska opereras i sommar. Men
hade alla andra människor varit blinda så hade jag lätt fortsatt gå omkring
och smajla stort med kanintänderna.

Kommentarer
Postat av: Therese

Helt rätt! Folk gör det för att andra ska tycka bättre om dom. Sen finns det ju saker man kan göra för sig själv men det är ju inte saker som ÄNDRAR ens utseende. Tex om man går o klipper sig eller nått, kan det ju vara för att man själv tycker det är snyggt. Fast iof.. man försöker väl vara snygg för att andra ska se på en också.. Kanske kommer till samma slutsats hur man än tänker - att man gör det för alla andra. hmmm..

2010-02-19 @ 15:31:58
URL: http://therese85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<