Tre veckors-bild

Datum: 2010-12-06 Tid: 14:43:52
Känns helt sjukt att det faktiskt bara är tre veckor
sen operationen. Tre veckor sen jag mådde så uselt,
var helt igensvullen och knappt orkade gå på toaletten.

Såhär ser jag ut idag:




Fortfarande lite svullen, men inte mycket alls.
Dock jävligt öm. Inte så konstigt kanske,
käkbenet är ju inte läkt på långa vägar.

Hittade en bild som mamma tagit, några dagar efter jag
kommit hem från sjukan.



Var glad över att jag kunde dricka ur en
vanlig mugg där och slapp bebispipmugg! ^^

Kommentarer
Postat av: Diana

Wow du ser ju jättebra ut efter bara 3 veckor på bilden! Hittade nyss denna bloggen som har varit av stor hjälp till min egen käkoperation i januari nu så vill bara tacka för det :) Känns så mycket lättare när man läser om det då man inte får så mkt info av kirurgen :P Hoppas också att de 6 veckorna går snabbt så man kan få halsa i sig fast föda igen x)

2010-12-30 @ 16:57:21
URL: http://chibisasuke.wordpress.com/
Postat av: Diana

Tack för kommentaren på bloggen kan tänka mig hur skönt det måste kännas när allt är över! :) Finns det nånting du tyckte var speciellt svårt efter operationen eller väldigt jobbigt? Känns så svårt att opereras när man inte kan så mycket men det verkar inte så jättefarligt efter att ha läst din blogg om det :)

2011-01-06 @ 17:29:28
URL: http://chibisasuke.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<