Min jul ska inte vara ful

Datum: 2010-12-25 Tid: 22:55:03
Julafton är den bästa dagen på hela året. Hade jättemysigt
som vanligt hemma hos mor och far tillsammans med min
älskade släkt.



Skyfflade i oss julmat. Jag pimpade the eggz.




Julgranen som blev ganska klen p.g.a för mycket snö.
(Onödigt vetande: Pappa jägare tar varje år bössan, går
ut i skogen och skjuter en gran. För lat för att hugga.
Funkar det med!)




Vilken ångest jag kommer att ha efter den här käkoperations-
perioden, alla nördiga bilder jag har lagt upp på mig själv kommer
förfölja mig i sömnen. Men såhär ser jag i alla fall ut, och kinderna
har så gott som återtagit sin vanliga form.




Fick inpackning och shampo från L'Oréal! Yiiiha.




En matberedare.




Pengar av mina fina mor- och farföräldrar.




CHOKLAD !! Plus en stickad tröja som jag önskat mig, ska
lägga upp bild sen.


Följande present var min favvo av de jag gav, mamsen
fick den:



En graverad boxskylt som var himla fin tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad bra det blev! käken alltså :)

2010-12-26 @ 15:21:32
URL: http://johannanej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<