Har fått tillbaka min datormaskin!

Datum: 2010-12-21 Tid: 20:35:33
När jag köpte den, köpte jag även en svindyr försäkring
som skulle täcka precis allt.

Lämnade in jäveln på lagning i april, eftersom den var så glapp.
Själv trodde jag att ordet bärbar betyder att man ska kunna
bära datorn? Bara man nuddade skärmen startades den om.

Hur som helst så ringde Expert och sa att det inte är något fel
på datorn, så jag skulle få betala en straffavgift på 1000 kr för
att lösa ut den.

Gick dit i somras och bråkade med en ur personalen, ledde ingen
vart utan slutade med att jag gick därifrån och sa att jag inte hade
råd.

Nu när jag är nyskild, så behövde jag min dator. Så jag bet i det
sura äpplet och pallrade mig dit redo att punga ut cash. Berättade
dock hur sur jag var eftersom datorn enligt mig var felaktig. Då
säger det kära gossebarnet "Eftersom vi vill ha nöjda kunder så
bjuder vi på det här". Behövde alltså inte betala ett öre! SÅ
behandlar man sina kunder

Datorn är fortfarande lika glapp dock, men den funkar i
stillastående läge.


Kul att kolla igenom massa kort man glömt bort.
Här har jag filmat Golfs söta rullnings-stil. Han orkar
inte resa sig upp för att byta sida när han vill rulla
den andra, så han ställer sig på knä och tippar över.
Syns vid typ 0.12.



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så är det när man är lite rund om magen. Skrutten fastnade upp och ner en gång och låg med alla fyra och sprattla, bred som en bord.

//Cecilia

2010-12-23 @ 13:44:51
Postat av: Anonym

Så är det när man är lite rund om magen. Skrutten fastnade upp och ner en gång och låg med alla fyra och sprattla, bred som en bord.

//Cecilia

2010-12-23 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<