Djupa funderingar

Datum: 2010-12-02 Tid: 14:19:11
Är inne på andra säsongen av The Hills nu.
Kan inte låta bli att störa mig aningens på deras
samtal med varandra. Så fruktansvärt trista
konversationer! Jag skulle bli kocko i skallen av att
prata om så tråkiga saker.

Speciellt mellan Lauren och Whitney. Kan dom inte
bara släppa loss lite?

Så mycket mer action det skulle bli om Whitney skulle
kläcka ur sig något i stil med "Fan Lauren. Hade sån
jävla rinnig diaré imorse, du kan inte ana."
Och
Lauren skulle kontra med "Du får sluta ta den i tvåan
hela tiden, låt ringmuskeln vila!".

Då skulle jag lätt köpa resten av boxarna!
Men just nu är jag tveksam. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Visst är han :) Din är rätt så söt han m :)

2010-12-02 @ 17:38:55
URL: http://stablenysater.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahhaa, du e så underbar :D Ja nog fan skulle det blir roligare då..!

2010-12-03 @ 15:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<