Dag 8 - Min favoritsak

Datum: 2010-12-08 Tid: 14:20:42
Får väl lov att säga min ajfån.

Fast det bär emot. Tycker dom är väldigt överskattade.
Vad är det som egentligen är så bra?

Den enda braiga enligt mig är att man kan vara
internet när som helst (men det kan man ju med
alla nya lurar typ). Vilket både är bra och dåligt, tyvärr
har jag blivit blir facebookberoende och sitter och
uppdaterar typ fem gånger i minuten för jag inte har
något roligare liv.

Finns inga roliga appar. Eller, jag har två stycken.
Och dom är inte så roliga.



Samtidigt kan jag inte vara utan honom. Egentligen
borde jag lämna in den på lagning, han hakar upp
sig 1323 gånger per dag. Men vill inte vara utan
den en längre tid så jag drar ut på det så långt det
bara går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste spela Rat on a Scooter Xl, det kostar 6 kronor men är ASKUL!!

Sen har absolut vodka en kul app där man får drinktips. Och matrecept är aldrig dumt heller, jag kan bara Matprat (den är norsk då) men skitbra när man står i affären o glömt bort ingredienserna :)

2010-12-08 @ 15:41:42
Postat av: Julia

Tack för tipsen, det ska jag testa! =)

2010-12-09 @ 09:37:48
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<