Dag 5 - Taskiga saker jag gjort

Datum: 2010-12-05 Tid: 10:52:31
Jag har varit riktigt elak i mina dar. Ryser fan när jag
tänker på det. När man var liten och inte riktigt hade
utvecklat empati ännu. Uuuuh...

Kommer ihåg en lite lustig grej dock. Jag avskydde en
tjej på skolan som jag brukade bråka med. Gjorde en
fruktansvärd hämndauktion en dag. Jag slog in kaninbajs
i ett jättegulligt paket och ställde utanför hennes hus.
HAH! Där fick du.

Men om vi ska ta något från lite äldre dar. För ett par år
sedan dumpade jag en kille för att han var för dåligt
utrustad. Mitt under akten, om man säger så. Kände bara
att fan, jag pallar inte ligga och låtsas. Drog någon vals om
att jag ville vara kär innan jag tog nästa steg.

Har ju även hängt ut ett as jag dejtade här på bloggen. Men
där fick jag lite dåligt samvete och tog bort efternamn och
adress i inlägget.

Don't fuck with me (bokstavligt talat?).


Kommentarer
Postat av: johanna

Åååh haha, men du gav ju henne lycka i några minuter iallafall innan hon visste vad som döljde sig inuti det fina paketet!

2010-12-05 @ 20:34:46
URL: http://johannanej.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja men precis! =D

2010-12-06 @ 10:28:26
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<