Dag 3 - Mina föräldrar

Datum: 2010-12-03 Tid: 12:14:15
Mina päron är mina bästa vänner.

Under tonårsperioden kände jag mig nästan konstig,
man skulle ju i princip hata sina föräldrar då. Men inte
jag (även om vi haft våra duster).

Jag har alltid tyckt om att umgås med mina föräldrar.
Dom är kloka, smarta och roliga (precis som deras
avkomma ;). Vi förstår varandra och tycker lika om allt
ungefär.

Har haft en helt fantastisk barndom. Finns inget som har
saknats. Jag önskar att jag kan bli en lika bra förälder
om jag får egna barn.



Mamsen och papsen.



Mamma. Min förebild. Otroligt positiv syn på livet i sin
helhet.
Oanad talang: Vet allt som är värt att veta om Italien,
pratar flytande italienska.



Pappa. Föredetta speedwaystjärna i Rospiggarna.
Trots noll kunskap om hästar, var det han som ställde
upp i ur och skur när jag behövde hjälp och skjuts överallt.
Oanad talang: Kan sko en häst (vid nödfall...).

Är dock inte lik någon utav dem utseendemässigt.
Adopterad? Hmm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint inlägg, ja vad skulle man göra utan sina föräldrar? Dom e jäkligt bra å ha ; )



Jag tycker mig se en likhet med pappsen där jag : )

2010-12-05 @ 14:50:55
Postat av: Julia

Ja men visst är det så! =D



Haha jasså?!

2010-12-06 @ 10:30:30
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<