Dag 12 - Tio saker du inte vet om mig

Datum: 2010-12-12 Tid: 20:38:59
Fan vad svårt! Känns som att jag berättar allt här
redan... Hmm. Får försöka.


1. Piercade mig i näsan när jag gick i sjuan, själv, och
hade i massa år. Vet inte varför, för min näsa är ganska
ful.

2. Har fula ärr i vänster arm efter en deppig tonårsperiod.

3. Jag skäms över mig själv när jag visar mig ute ofixad.
Undviker att titta folk i ögonen och känner mig ynklig. Vilket
jag arbetar med, för jag tycker att det är så sjukt fånigt.

4. Är jätterädd för ormar. Jobbar jag också med, för det är
drygt att behöva ha stenkoll på vart enda steg man tar
sommartid.

5. Jag har försökt rädda livet på en person med hjärtstopp
som inte lyckades.

6. Jag är väldigt intresserad av barnafödande och barn i
allmänhet. Läser massa mammabloggar och köper tidningen
Mama med jämna mellanrum.

7. Jag har gjort allvarliga försök att lära mig röka som yngre,
men aldrig lyckats. Host host. Det går helt enkelt inte.

8. Har allvarligt funderat på att utbilda mig till kostvetare.
KOSTVETARE, jag. Haha. Vilket skämt.

9. Skulle åka skridskor en gång. Och jag drar på arslet redan
innan jag kommer ut på isen, och bryter armen. Så jävla klumpig.

10. Jag har absolut noll blogglust, eftersom jag har fått
skitont i munnen. Går det inte över tills imorrn får jag
ringa sjukan, livrädd att det har blitt något fel med såren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<