Dag 1 - Presentera mig själv

Datum: 2010-12-01 Tid: 13:09:18
Mitt namn är Julia Anna Maria Pettersson.
Så svennigt det bara kan bli.

Född 1989 på BB i Uppsala. Bor i Alunda. Bott här i
hela mitt liv, mina päron har varit hålan trogen.

Är tillsammans med pojkvännen Jonas, varit kåt
i honom i lite mer än ett år ungefär. Vi bor i ett litet
hus på landet, typ 70-80 kvm kanske? Har en katt,
Snurre. Som dock inte gillar Jonas nya erövring så
mycket.

Jag är högljudd, vild, oblyg och bitchig. Jag är vänlig,
sympatisk och känslig med enorm självdistans. Jag
gillar att sitta bakom en guppande hästrumpa och att
dansa till house till klockan tre på morgonen. Jag har
oftast skit under naglarna. Jag använder foundation på
läpparna fast jag fyllt 21. Älskar att laga mat.

Just ja, jag skriver världens bästa blogg också!
Men det visste ni ju redan.















Kommentarer
Postat av: Therese

vaaa, bor du i hus????! trodde ni bodde i din lägenhet?

2010-12-01 @ 19:50:03
URL: http://therese85.blogspot.com
Postat av: Julia

Nejdu, flyttade därifrån i våras ;)

2010-12-02 @ 10:54:02
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<