Blond eller inte?

Datum: 2010-12-04 Tid: 15:16:47
Jag är lite kluven (just like my hårtoppar :) angående
mitt hår. Har sett likadan ut forevah och är sugen
på en förändring. Funderar på lugg och slingor.

Hittade den här bilden på bunnys.se och tycker att resultatet
blev så jävla snyggt!



Något likande kanske man kunde prova på?


Jag är dock allergisk mot utväxt.
Färgar nästan en gång i
månaden, så fort det blivit en rand. Och en blekning kostar
70 kronor på Ica. Gör man massa slingor måste man fortsätta
gå till frissan, och det är ju aningen dyrare...



Vad tycker ni? Bye bye blondie eller?

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Shit vilken snygg färg hon hade på håret! Sådär skulle jag lätt vilja se ut :) Go for it! Du kan ju alltid bli blond igen sen ;)

2010-12-04 @ 20:18:27
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<