Besökte McDonald's...

Datum: 2010-12-07 Tid: 18:14:21


...and all I got was these crappy pancakes.

Enda Donken har att erbjuda som miffo-jag kan tugga.

För övrigt: Var fan kan man pinka i Uppsala? Det är helt
omöjligt.

Gick först med en femma i handen in på Donkens
toa. Men där är det så jävla hightech, man ska SMSa till
ett nummer, vänta in ett retur-SMS, och sedan knappa in
koden man får utanför dörren. Lättare att komma in på
läkarprogrammet.

Gick vidare till Max. Nähe, där måste man först ställa sig
i kö och sedan visa kvittot i kassan för att få någon slags
lyckoamulett som låser upp toan.

Tur att man inte hade rännskita, för då hade man
lämnat en present på restaurangernas golv för länge
sen.

Kommentarer
Postat av: Sara

fan vad modernt och tekniskt då!

tänk när man är lite full och måste gå på toa och ska göra allt sånt!

Tur att östhammar inte kommit så långt än...

2010-12-07 @ 19:40:22
URL: http://tanska.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Du har ju toaletter på övervåningen i forum, där mellan wedins(?) och dressman. Där är det nästan aldrig kö heller, helt perfekt! :)

2010-12-07 @ 21:08:56
URL: http://johannanej.blogg.se/
Postat av: Julia

Sara >> Det måste fan vad omöjligt! När man knappt vet vad man själv heter liksom, ska man börja fippla med mobilen...



Johanna>> TACK! Hade jag heeelt glömt bort...

2010-12-07 @ 22:48:33
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Emelie Tholin

Det finns Julia det finns :)

Har du en 5:a finns det inne på Svava, St:Per, Forum (där din vän skrev).

Sen finns de faktiskt GRATIS toaletter! JAA :D på JallaJalla, Kebabhouse, Cupido. Dragarbrunn Gallerian, Bion (dock inte royal) kyrkan som ligger precis vid digit. Yes u name it.



Jag kommer inte ihåg om du minns mina kissproblem?! Därför jag vet vart varenda toalett i uppsala i princip finns ;) saknar dig juliaa

2010-12-09 @ 18:18:19
Postat av: Julia - RUles by jules

Emelie >> HAHA vilket toaproffs! Och ja, jag minns dina problem ;) Tack för tipsen!



Miss you JÄTTEMKT.

2010-12-10 @ 12:24:53
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<