2010-lista

Datum: 2010-12-28 Tid: 16:50:26
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har sagt upp mig, ätit hummer och opererats.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Äta mindre socker. Ha. Ha. Ha.

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Nej, dom har hållt sig i skinnet (gummit?) må jag säga.

4. Dog någon som stod dig nära i år?
Nej. Tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?
Egypten och Island. Det var varmast i Egypten om någon undrar.


6. Är det något du saknar 2010 som du skulle vilja ha 2011?
En påbörjad sjuksköterskeutbildning, ja tack!

7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas?
24 oktober. Då fyllde en väldigt viktig människa år. 

8. Vilken var din största framgång 2010?
2:a i monté-SM, lycka!


9. Största misstaget?
Att åka 30 mil till Mantorp för att bli diskad. Jag kan inte riktigt
komma över det.

10. Har du varit sjukt eller skadat dig?
Ingen skåplucka på foten detta år.

11. Bästa köpet?
Mina ljusbruna Wahlstentömmar, lätt!

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Hyra, bensin, mat. Roliga saker, det där.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Travsäsongen med Golf, han var så fin.


14. Vilka låtar kommer påminna dig om 2010?
We no speak Americano och Stereo Love.

15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Lite ledsnare kanske, eftersom jag åt p-piller. Damn you pills.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat liiiite mer inför HP.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig inför operationen.

18. Hur tillbringade du julen?
Med min underbara släkt hemma hos mor och far.

19. Blev du kär i år?
Nej, jag var.

20. Hur många förhållanden?
Ett. Två om man räknar med cheezballz.

21. Favoritprogram på tv?
Halv åtta hos mig & Kungarna av Tylösand.

22. Bästa boken du läste i år?
Tusen strålande solar. Bästa någonsin.

23. Största musikaliska upptäcken?
Att jag är den enda i hela världen som inte tycker om Daniel
Adams-Ray och den andra Snook-killen, vad han nu heter.

24. Något du önskade dig och fick?
Att Golf skulle gå under 2.00!


25. Något du önskade dig men inte fick?
Att skriva 1.0 på HP. En sabla poäng ifrån.

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Bakade smörgåstårta (eller Jonas) och bjöd släkten hem till mig.

27. Finns det något som skulle ha kunnat gjort ditt år bättre?
Att jag jobbat med något roligare än det jag gjorde.

28. Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Häftig, ball och bäst.

29. Vad fick dig att må bra?
Mina hästar och ponnytravet.

30. Vem saknade du?
Mina tjejer som flyttade till Göteborg.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Har varit ett ganska osocialt år?

32. Årets sötaste?
Jag?

33. Årets hetaste?
Ring mig!

34. Årets största upplevelse?
Snorklingen i Röda Havet var inte fy skam.

35. Årets besvikelse?
När jag lyckades tappa min nya telefon i golvet. Great success!



36. Årets bästa?
När Golf vann på Solvalla i augusti efter en jämn
upploppsfight. LÄNK, lopp 8.

37. Årets snällaste?
Det kan fortfarande bli DU! Sätt in en femhundring på mitt
konto så skriver jag dit ditt namn.

38. Hur firade du nyårsafton?

Förra nyåret var jag på en stor fest ute i Lunda, några kompisar
hade hyrt lokal. Riktigt bra nyår! Om man bortser från att jag var
lite för full, satt på toa under tolvslaget.

39. Bästa biofilmen?
Har varit på en jävla massa bio med Jonas. Men Hämnden var
riktigt bra. Största besvikelsen Sex and the City 2 :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 05:29:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åh, jag har saknat dig med. Och imorgon åker jag hem och vi hann bara träffas lite. Dåligt!

2010-12-29 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<