En rolig tid väntar

Datum: 2010-08-29 Tid: 20:36:04

Mina planer för hösten i våras:

Ligga på en stand i något exotiskt land, leva livet och äta god mat.

Mina nuvarande planer för hösten:

Genomgå en operation med lång återhämtningstid, sängliggande med
flytande diet i två månader.
_________________________________________________________

Och nu är jag inne i en sån där depp-period när jag känner på mig att
operationen är helt onödig, kommer gå fel, jag kommer inte bli nöjd,
göra förbannat jävla skitont, bli tusen komplikationer och jag kommer
aldrig bli av med tandställningen. Eller något annat skojsigt.


Kommentarer
Postat av: J

Kommer gå bra gumman du kommer bli så fin så.

2010-08-29 @ 23:59:04
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Fy, låter inte kul :( men de blir ju bra till slut!



Har frågestund i bloggen ett tag nu, om det är något du kanske undrar! :)

2010-08-31 @ 00:25:16
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Therese

Det kommer gå fin fint kussen! Och du kommer vara glad att du genomled allt detta! <3

2010-08-31 @ 19:47:50
URL: http://therese85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<