Sommar sommar sommaaar

Datum: 2010-08-03 Tid: 11:25:43
Jag har SEMESTER.

And aj löööv it, jag vill ha semester resten av mitt liv.

Tanken var att jag och Jonas skulle båtluffa i Stockholms
skärgård, men vädret har svikit oss lite så det är lagt på
hyllan ett tag. Dock tycker jag det är mysigt med regn,
har hunnit bada och sola hela juni så mig går det ingen
nöd på.

Gjorde en mini-tripp till Gotland med Cissi, åkte söndag
natt (trötta och sena, körde enkelriktat mot färjan "vad är
det där för lustig skylt?") och kom hem onsdag. Var på
Lojsta på måndagen och shoppade i Visby på tidagen, åt
massa god mat.

Får se när jag tar upp bloggningen igen, nu vill jag bara
njuta av mah holliday ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<