Vilken jävla helg

Datum: 2010-04-11 Tid: 21:10:18
Update!

Högskoleprovet i lördags, åkte dit med Sofie. Engelskan gick skit, svenskan
gick skit, NOG gick skit, DTK gick bra och orden gick bra. Fick 0,7 tror jag,
om jag räknat rätt. Men är ganska nöjd ändå. Till i höst ska jag ha toktränat
och skriva 1,2.

Sen full rulle hem, mocka och ta in hästarna, och sen snabbfixa mig. Party
vankades.



Gillade frillan jag gjorde. Har alltid samma platta med snelugg,
kul när man gör ngt nytt.




Puss puss!

Börnade iväg till Malin på förferre. Hällde i mig två redbull-vodka fort och
blev rätt full fan. Diggade Stereo love på högsta volym om och om igen.

Buss in till stan, destination Saluhallen. Men av nån jävla anledning fick
vi för oss att vi inte orkade gå till Salu (är ju i och för sig en bra bit när
det är kallt...) Så vi drog in på Kalas. Det är ju som det är, men vi var
fulla och glada och då har man kul oavsett ändå :)



Shejk shejk!



Ida & jag =)

Sen tog jag två-bussen själv, alla andra sov i stan. Var knappt full längre,
men galet trött. Så jag ställde mobillarmet på 02.50 ifall jag skulle somna.

Vaknar lite senare, ser att jag är typ själv på bussen. Klockan är 03.30 och vi
är i Östhammar. Fan i helvete.

Tydligen hade busschauffören vid ett tillfälle gått bak i bussen och skrikit att
för de som hade somnat så kommer nu buss 811 till Uppsala så man kunde
åka tillbaka.

Hade jag vaknat då? Nej. Plus att jag lyckades stänga av larmet på något vis.

Ringer mina kompisar som bor där, men ingen är på hemmaplan. Ringer min
fulla pojkvän som är där på fest. Han säger åt mig att gå till festen, som ska
ligga längst bort vid Boda. Släpar mig kilometrarna bort till Boda på mina klackar.

Sen ringer en kille och säger att festen inte alls är borta vid Boda. Bara att gå till-
baka de där kilometrarna och vid den tidpunkten grinade jag likt ett barn innan
läggning.


Sen ringde jag i alla fall taxi, som inte kom förän vid 05.00. Hemma i lägenheten
vid sex och satan vad slut jag var. Och lite fattigare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch så hemskt, men du var ju snygg i alla fall :) Riktigt snygg frisyr!

2010-04-11 @ 21:22:59
URL: http://tanska.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Jävla nice frilla! :D Men usch va jag tyckte synd om dig att du vaknade i östhammar, så typiskt att faster va i min lägenhet just den här helgen oxå då :P men men, nu gör du nog inte om det misstaget va ;) ?

2010-04-12 @ 17:46:45
Postat av: Joz

Jag stod utanför kalas och dregglade på natten! Haha var orolig för fredrik som var där längst inne med massa brudar :o

2010-04-15 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<