Besöksrekord

Datum: 2010-04-07 Tid: 14:08:41

Ända sen mitt lilla aprilskämt har jag haft massor med nya
besökare. Håll i hatten, ni bara väller in! Kissie får passa sig!

Nej, men ganska jämt typ 120-150 per dag.

Och extra kul är det när ni kommenterar, vilket ni har gjort
ganska bra i alla fall. Då blir man alltid taggad att skriva mer.

Fan, jag får låtsas vara på smällen oftare tror jag!

Har förresten ett enormt sug efter barn just nu. Skendräktig,
går och bygger små bon här och var. Nej, men jag vet inte om
det är några slags vårkänslor eller något. Så om någon behöver
barnvakt så kan jaaag ställa upp att vara bebis-pussare!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag med! Synd att du inte va gravid på riktigt! :P hehehehe

2010-04-08 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<