Back on track

Datum: 2010-04-22 Tid: 15:46:48

Blogguppehåll blev det där såg jag.

Missar man att blogga på ett par dagar, är det skitjobbigt att
börja skriva igen för det känns som att jag borde skriva om
alla saker jag gjort när jag varit borta, och det känns drygt.

Är lite ledsen också, har fan slarvat bort min lilla väska förra
helgen när jag var ute. Den innehöll en foundation och min
rosa kamera
:'( Ska ringa polisen och höra om någon snäll
själ lämnat in den.

Blev dock lite gladare idag när jag fick en sprillans ny iphone!

(Jag undrar vad dom gör med den man lämnade in,
för den gick ju liksom att använda, bara några småfel.
Någon uteliggare hade ju hoppat jämfota av lycka liksom).


Kommentarer
Postat av: Dan

Ja eller en student din jävla översittare:D haha

2010-04-22 @ 23:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<