Sjukhus, shopping, piercing

Datum: 2009-09-16 Tid: 19:33:28
Älskade mami kom till mig imorse. Åkte till stan, första
stopp Gränby. In på Twilfit med min förbannade Freebra. 
Jag är inte den som klagar i onödan, har nog aldrig gjort
det på en vara sådär. Men jag var sjukt missnöjd med den.
Påpekade det vänligt, men kärringen började tjaffsa emot.

Jag: -  Ni sa att den skulle kunna användas upp mot 80 gånger.
          Den lossnade på mig efter andra gången.
Hon: - Man kan inte lämna tillbaks en BH.
Jag: -  Men den fungerar inte att använda som den ska ?
Hon: - Jag ser inget fel på den.


Slutade med att mamma skrek åt henne och gick därifrån
(mamma blir ungefär aldrig arg). Hon tog i alla fall mitt
nummer och sa att butikschefen skulle  ringa upp mig när
hon kom. Guess what, ingen har ringt. Fuck you Twilfit!

Sen sjukhuset då. Gick igenom ungefär hur det kommer
att gå till. Dom kommer att såga av min käke, sätta dit
plattor och på så sätt "förlänga" den. Risker som att käken
kan gå av och att man kan tappa känsel runt läpparna
finns. Men det känns ändå som att jag ska göra det...
Kommer ångra mig annars.

Sedan piercade snygg-Pelle mig. Kändes inte ens, härdad
sen gaddningen (som han gillade, wihoo). Dock blev den
jävligt ytlig, kanske måste göra om den, SUCK. Inte
ens idé att jag lägger upp bild på den för den är fan ful
alltså........ snyft.

Var laddad för supershopping, men det gick trögt...
Hade ingen inspiration. Men lite skit vart det iaf;



H&M och Gina för hela slanten typ


Ingen parfym. Men tack för tipsen hörrni! Tänkte köpa Valentino
Emelie, men hittade den inte någonstans! Och Lovisa, Alyssa
Ashley har jag haft, ÄLSKADE Fizzy, men tycker att doften försvann
så fort...



Ger upp att fota sig själv. Skitsvårt, man blir
ju bara ful och gul i håret. Inställningar...?


Nu: Idol, Efterlyst, FRÅGA OLLE-DOKUMENTÄREN <3<3
Aj lajk :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Aha, aja, gott luktar den i alla fall :D

2009-09-16 @ 19:50:58
Postat av: cissi

köp burberry the beat;) luktar gott:P

2009-09-19 @ 21:54:27
Postat av: josefine

men oj, vad är det för fel eller asså varför ska du såga där? ;o

2009-09-20 @ 00:54:30
URL: http://josefinfine.blogg.se/
Postat av: jenny

om de inte ringer tillbaka, ta kontakt med konsumenombudsmannen. jag köpte en tröja som tappa all färg med hon i butiken tyckte att de skulle vara så. jag tog hjälp av konsumenombudsmannen och fick alla pengarna tillbaka och det är inte krångligt, känns bara jävligt bra att satt dit dem efteråt! de är skiträdd för konsumenombudsmannen

2009-09-20 @ 01:13:37
URL: http://heyastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<