Spotify

Datum: 2009-09-17 Tid: 18:00:26
Har precis upptäkt detta. Fick en fransk invite dock, lite
drygt att lyssna på"la Spotifaaaaaaaay" mellan var
och varannan låt...

Men! Diggar lite bra musik, är redan taggad som fan
inför helgen! Har varit lite torrt på utgångar på senaste
tiden p.g.a trav, så nu tar jag tillvara på tillfällena.
Då ska det sheeeejkas!

Har plockat ut min navelpiercing... den var inte bra
alltså. Ska tillbaks om två veckor och göra om den.



Jag diggar mina rosa briller' också.

Kommentarer
Postat av: chqarlotte

googla "hacka bort reklam på spotify" så finns där en guide för hur du ska göra så du slippa reklamen ;)

2009-09-17 @ 19:18:20
Postat av: michaela

gå in på spotify.com och ändra din postal code till svensk så får du iaf reklamen på svenska

om två veckor får du inte lyssna på en fransk proxy längre :p

2009-09-18 @ 18:31:28
Postat av: simon

Behöver du annars en svensk invite så är det bara att höra av dig till mig :)

2009-10-07 @ 13:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<