Kulturnatten

Datum: 2009-09-13 Tid: 20:11:09
Happ, då har man varit kulturell så det räcker för detta år
( = snorfull).

Jag och Emelie åkte till Emelie i stan för lite förfestande. Vi
tänkte laga mat, men orkade inte utan det blev fancy nuggets
från Max istället.



Emelie & Emelie :)

(Vi konstaterade dock att ölspelet inte är någon
höjdare på tre pers...)




Bloggar'n



Lejonclou :)

Sedan tog vi en taxi ner till Framfickan, proppat med folk.
Vi stannade inte länge, utan gick vidare till Platina, Saluhallen.
Vi röjde som fan på dansgolven som var fyllda. Fan vad jag
diggar stället, sjuk skön musik och bra stämning.

Sedan gick brandlarmet (?) och alla fick lämna lokalen. Lessnade
lite och drog med granne Matilda till Max för lite fyllekäk, och
sedan vidare till bussen.

Tack babes för en kul utgång som vanligt =)

Vaknade dock med en FET jävla ångest, hatar bakfylleångest...
Känns som att man har skämt ut sig för hela världen och att
man är kass. Lägger sig dock efter ett tag. Åkte hem och red
en timmes-tur i skogen på Razzia. Länge sen jag red ut och
hade nästan glömt hur underbart det är.

Kommentarer
Postat av: lejonclou

tack för en rolig kväll :D jag hade sjukt kul!! fan sällan jag har tråkigt när jag går ut iofs :)hihi och ja uteritter slår allt!! kanske ska försöka ge oss ut tillsammáns nån dag när det är fint! :) puss på dig

2009-09-13 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<