I gotta feelin'

Datum: 2009-09-15 Tid: 16:58:19
Sitter här med en bedövad käft, varit
och lagat ett hål hos farbror tandläkare.
Köpte en fet godispåse för jag var så
sugen, men kanske inte det smartaste
att ge sig på sega kolor nu så jag la ner
det projektet.

Imorrn är jag LEDIG! Eller ja, ska in till
sjukhuset på konsultation på förmiddagen,
mamma följer med som "stöd". Sen blir
det navelpiercing kl. 13! Wiie, länge sen
jag piercade mig, ska bli kul. Speciellt
eftersom min dreamboy nr. 1 PELLE jobbar
där, you know? ;)





Åååh vad jag diggar Black Eyed Peas just nu.
Så bra, blir partysugen! Men snart helg igen :)

Kommentarer
Postat av: Tessi

PELLE<3

2009-09-15 @ 21:06:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<