Hård helg

Datum: 2009-09-06 Tid: 21:47:01
Är sjukt trött men ska försöka hinna skriva
litegrann om min helg. Börjar med går-
dagen, åkte till Östhammar till Rubban och
tjejerna. Vi lagade mat och hade allmänt
mysigt. Drack en hel del, och tog sen en
taxi till Bowlan (tar typ 10 min att gå :P).

   

Chate och jag samtalar

Sedan är det lite dissy, jag drack en jävla
massa alkohol och vinglade runt. Tappade
både körkort och bankomatkort därinne,
dock hittade en snäll tjej dom och gav dom
till mig (tack!!).

Hade iaf ruskigt kul, tack babes!

Kommentarer
Postat av: Kejk

oOh, black pinis, oh oh, black pinis!

2009-09-07 @ 00:19:02
Postat av: Anna

Jävlar, tappade du körkortet och bankkortet! Snacka om tur att du fick tillbaka det! :D hehe, du va lite full i lördags babe ;) hihihi

2009-09-07 @ 23:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<