Full rulle-helg

Datum: 2009-09-21 Tid: 14:20:36
Lördagen. Full gas efter jobbet till Solvalla, körde
Maisan i ett lopp. Tyvärr ville det sig inte riktigt för
henne, blev 4:a på 2.31. Hon är fortfarande lite
för omogen och orutinerad, men jag gillar hästen
skarpt. Tror hon kommer att bli en riktigt bra
travare med åren.

Sen, full rulle till Uppsala. Hämtade min älskade
dator, och sedan hem till Alunda City, yää. Snabb-
fixning utav utseendet och sen hem till Malin och Elin.
Söp till på tom mage och blev braaaa lullig.

Bussresan till stan, FYFAN alltså. Klev på ett stort
gäng fjortonåringar i Rasbo och plågade oss med sina
jävla fyllesånger hela vägen in. Och när jag skriver
fjortiar menar jag fjortisKILLAR. Fjortistjejer i all ära,
men det är ju för i helvete fjortiskillarna som är värst!

 

Aja. Gled in på Kalas, nya People. Riktigt bra uppfräschat
tycker jag, kan lätt gå dit fler gånger. Därinne är det lite
suddigt, blev lite väl mkt sprit tror jag. Lyckades förresten
spilla ut en flaska Fischerman i min väska = pajjad display
på älskade rosa kameran =( Synden staffar sig själv.



Slitet utseende, men jag var bra sliten också.



Vaknade dock pigg som en lärka klockan åtta följande
dag, tog en promenad hem till mamma och pappa.
Red Golf en timme i skogen. HURTBULLE!

Kvällen avslutades med mysig middag hos hemlig person...
spännande va ;)

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Med risk för att låta motvillig, aldrig ;)

2009-09-21 @ 15:24:45
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: lejonclou

as snygg , du alltså:) hihi ja mkt spännande ;)

2009-09-21 @ 19:15:44
Postat av: ` isabella szerafia.

SPEEEEEEEENNANDEEEEEEEEEEE

2009-09-22 @ 00:18:15
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<