Freeedag

Datum: 2009-09-06 Tid: 22:11:55
Emelie messade och frågade om jag ville med
ut i fredags, och jag bangade inte trots att jag
skulle upp 6 och jobba dagen därpå. Så jag,
Emelie, Sofie, Henke och Terry åkte först in och
käkade på Dragon Palace, sedan satte vi oss i
stadsparken för att dricka lite.

Problem uppstod, jag och Emelie skulle dela på en
flaska vin, men det var icke skruvkork. Vi gick iväg
till Salt och frågade om vi fick låna eller köpa en
korkskruv, men icke. Provade på Alexander och där
fick vi låna en i fem minuter, haha! Sen vare bara å köööra.



In på Bj sen och vi drack daiquiri såklart ;)

 



Fan så trött jag är. Men men, nu har jag i alla fall
bloggat lite. C yaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<