Dagens lunch

Datum: 2009-09-08 Tid: 13:40:04

Nyduschad och nyäten, blev korv stroganoff & ris som
är min specialité, hehe. Älskar att laga mat, vare sig det
är något enkelt som detta eller mer avancerat...

Nu vidare mot banken och fixa lite med mina konton,
sedan tandläkaren för vanlig kontroll. Är fan SKITNERVÖS
eftersom jag måste börja betala nu när jag fyller 20.

Har säkert hundra hål (borstar alltid men inte så länge...
shame on me) som kostar massa pengar att fixa. Sen
har jag ju en tungpiercing som jag har råkat förstöra
några gaddar på... hoppas dom inte manglar mig alltför
mycket.


Kommentarer
Postat av: frokensanna

Svar:

Tack hehe och tack :)

2009-09-08 @ 20:40:52
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<