Bissi...

Datum: 2009-09-28 Tid: 18:09:38
Sorry, har varit lite upptagen på senaste.

Fredag = Panikläste boken, hann klart och blev
sedan hämtad av bästa Rubban. Vi åkte till stan,
käkade på Alexander och sedan såg vi då Flickan
som lekte med elden
. Riktigt bra var den.

Lördag = Matlagning hemma hos min... hmm, ja,
vad är han? 


Söndag = Gävle med en något tjurig Maisan
som inte riktigt ville. Träffade iaf Cissi för första
gången på jättelänge. Stannade vid Dragon Gate och
blev bjuden på kinabuffé. Sedan umgicks jag med
min... hmm vad han nu är.


IDAG. Jobbat, slitit, sliten. Blev bjuden på lunch
hos min mr. vad-han-nu-är. Blir nästan bortskämd!
Sedan har jag legat i soffan och kollat film. Ska dra
mig ner och handla nu. Soft måndag. Ikväll vankas
Hollywoodfruarna, min favvis!



Såhär blir bilderna efter att jag råkade dränka
min rosa kamera i shots. Inte att rekomendera.

Kommentarer
Postat av: frokensanna

Svar;

Tack gumman :)

2009-09-29 @ 00:07:14
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: Rubban

Haha, dränkte du den i shots XD nice! Själv så va jag på bowlan med en tjej som jag jobbar med i lördags efter jag vart i borlänge hela dan, och jag skulle beställa 2 st glas kamikaze, fick 2 kannor... du kan ju tänka dig hur de slutade .... ;) HAHAHAHA

2009-09-30 @ 17:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<