Ang. min bloggning

Datum: 2009-09-02 Tid: 16:05:20

Har blivit mycket kassare på senaste tiden.

Det är för att jag känner press på att alltid
skriva roliga, fyndiga eller lättsmällta inlägg.
Gärna med bilder. Därför har jag istället
skitit i det. Själv tycker jag att bloggar
som består utav sammanfattningar på vad en
person har gjort under en dag är rätt tråkiga.


Men, eftersom något är bättre än inget, så
kommer här lite mer eller mindre intressant
info om min fritid:

- Jag har sålt mitt ena russ Rosalie. Kände
  att jag inte hade tid för henne. Det blev stort
  gråtkalas innan hon åkte, men hon hamnade
  hos en jättebra barnfamilj där hon kommer
  att få stanna.

- Golf tog andra raka segern i söndags.
  Vann enkelt på en simpla tiden 2.07.
  Förmodligen sista starten i år.

   

- Jag har testat Brun utan sol (från Åhléns
  egna märke) för första gången in my life,
  med varierat resultat...

- Jag har köpt lårhöga stövlar inför hösten
  (nästan i alla fall, går över knäna)

   

- Varit på kräftskiva ute på Väddö
  med Olivia & Marika

          

- Lassat 70 ton halm på Tilly.
  Inte. Roligt.

- Sett en levande ormjävel i halmen
  hos Tilly. Botade inte direkt min fobi...

- Lämnat in min racerbil på verkstad för
  kamrem- och däckbyte. I love räkningar.





Well, that's all for now.

Kommentarer
Postat av: johanna

känn ingen press att du måste skriva nått bra, tycker du jämt skriver bra även om det inte är om något speciellt! ;D

2009-09-03 @ 13:36:33
URL: http://johannaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<