Sliten

Datum: 2009-10-21 Tid: 19:41:58
Sliten, och svullen. Fan, hade glömt hur mycket
det sög att käka p-piller. Magen blir till en liten
boll, ser lite halvgravid ut sådär. =D, not.

Suger att va tjej ibland va...



Less på mitt hår är jag också, vänta till lön
och sen boka klipptid så man kan göra något
med det igen, ingen frisyr alls just nu med utväxt
lugg & uppklippningar. Och det HAR faktiskt blivit
gulare. Silvershampot is back on track next time!

Nu ska jag fara till min karl och bli lite ompysslad
tänkte jag!

Hugs.

Kommentarer
Postat av: tessi

Jaa, det är lite jobbigt med pillsen...Hoppas du blir foxy i håret, snart kan jag klippa dig:D:D

2009-10-21 @ 20:25:03
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<