Nam-nam

Datum: 2009-10-10 Tid: 12:24:02
Lyckades få fjång på kameran! Man får dock pressa
tillbaka själva objektivet (heter det så?) när man
stänger av den, höhö.

Här är i alla fall mina nya pjux! Snygga va?






750:- Bianco


Får dock inte gå i heels förän november, that sux bigtime...

Sen, en mysko grej. Mina fötter har krympt två storlekar!
Förr hade jag alltid 39, nu köper jag 37...

Tror att det är för att när man var yngre fick man inpräntat att
man skulle köpa lite förstora skor så man kunde växa i dom.

Vid (nästan) 20 års ålder slog det mig att det nog
är färdigväxt nu.....

Kommentarer
Postat av: jenny

jag hade också 39 förr, kanske tom 39½ och senaste skorna jag köpte var 37. jag har 2 par converse med olika storlekar men jag tror dem sitter lika :S

jag har funderat på om de gjort om storlekarna lite, vi hade de diskutionen på skolan förr minns jag och det var flera som hade tråkat ut för det

2009-10-10 @ 14:46:30
URL: http://heyastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<