Halloweenfest 31:a oktober

Datum: 2009-10-17 Tid: 21:19:30
Tar mig friheten att göra lite reklam Olli, hoppas
det är ok...?


Har skickat ut invites till de flesta av mina nära och
kära partymänniskor, men då inte alla har Facebook
(tro det eller ej!), skriver jag det här också:

En kompis till mig ordnar en Halloween-fest lördag
den 31:a oktober ute på Väddö. Utklädnad såklart!
Det blir DJ och bar, alltså ett ganska stort pådrag.
Möjlighet till övernattning finnes. Ev. även bil dit + hem...

Så om ni är partysugna lördag om två veckor,
prata med mig så skriver jag upp er, bitches ;)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Helt okej Julia.

Inträde 50 kr, övernattning med frukost +30 kr.

2009-10-18 @ 16:33:00
Postat av: Rickelito

Jag tycker min frilla som barn var ganska steeekig! Nu är det ju bara kaos...

2009-10-20 @ 23:48:00
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha tack ! Älskar den ja med ;D

2009-10-21 @ 11:07:00
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<