Ful vs. snygg på halloweenfest

Datum: 2009-10-12 Tid: 22:55:26



Oh no... man vill ju inte se slampig ut! Kanske bättre
om man beställer en sån här? :

 

Nej men ärligt talat. Jag har faktiskt bara varit på en
halloween-fest i mitt liv, och den utspelade sig precis
på samma sätt som i filmen Mean Girls. Jag tänkte
halloween och sminkade mig till ett monster.

Fick en chock när jag kom till festen. Alla brudar
var superheta sjuksköterskor och pussycats. Fula jag
fick gömma mig i ett hörn resten av kvällen, söp mig
dyngrak och spydde innan hemgång. Yeiy!


Over my dead body att jag är ful och läskig på
en halloweenfest igen!!!

Förresten har jag beställt biet nu ;) Tack för
feedbacken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<