Ett fullständigt meningslöst och osexigt inlägg

Datum: 2009-10-11 Tid: 19:51:31


Står i duschen och får en superidé.


Jag kan ju ta kort på min fot !!!!!!!!!!!!!


Shit, vilket scoop.

Min fot, liksom.

Borde man ta det här som ett starkt varningstecken
på att det är dags att tagga ner lite med bloggen om
man inte har något intressantare att komma med?

Aja. Ni får ha överseende. Såhär ser min onda
högerfot ut efter åtta dagar. Där jacket är, är benet
av;



Don't fight with skåpluckor!



Att jag har fransk manikyr på tånaglarna beror endast
på att jag är i ett förhållande! Haha. Sån skit skulle jag
aldrig ägna mig åt annars.


Kommentarer
Postat av: frokensanna

SvaR; Haha sxy? Nono!! Inte längre. Bulldeg med en touch av grisfett ! så banta, banta ooch ååter banta :

P Ligger du hemma bara nu förtiden ?

2009-10-12 @ 09:21:54
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: benny

men du, vad gör dem åt foten då? hur vet man när benet inte är av längre?

2009-10-12 @ 12:31:24
URL: http://heyastrid.blogg.se/
Postat av: Anonym

förörvigt så kan jag inte måla nagellack på mina tånaglar ens, så små är dem ^

2009-10-12 @ 13:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<