Blondinen talar ut

Datum: 2009-10-07 Tid: 18:03:07

Åh. Jag har börjat dissa bloggen. Inte bra.
Jag har i alla fall råkat ut för en ytterst blond sak.
Något som bara jag kan lyckas med;

Lördags. Var taggad så inåt bövelen på utgång
med bästa Malin och co. Hoppar in i duschen, tar
tag i handduken som hänger på stången med dusch-
draperiet. Vad händer, hela stången rycks loss och
slår ner en skåplucka i fallet. Skåpluckan kommer
med hörnet före, RÄTT ner i min ena fossing.
Smärta. Men det enda jag hade i skallen var att
"måste få ner svullnaden så jag kommer
i mina nya skor",
så taggad var jag!

För grejen är den att jag dagen innan shoppat skorna
med stort S. 12 cm klack och svarta remmar
från Bianco. (Och givetvis så har min kamera kastat
in handduken totalt, och fanns ingen bild ännu på
hemsidan. Morr.)

HAHA. Det där kunde jag ju bara glömma, vilket jag
snart insåg. Kvällen spenderades med pizza, pringles
(som jag fick Kith att springa och köpa, tack!) och en
fryspåse på foten i sängen.

Röntgade mig igår och har brutit ett ben i foten, som
alltså hörnet på skåpluckan slog av. Maximal otur, hey.
Så nu är jag lite sjukskriven, hoppar omkring på kryckor
och är allmänt invalid. Medlidande, tack!


Kommentarer
Postat av: Sanna

AJ! ;(

2009-10-07 @ 18:42:29
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: Emma

aningen klantigt ;) men ajj! Stackare :(

2009-10-07 @ 18:50:17
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Tessi

Tussan då!!!! Massor med medlidande skickas till dig! PUSS

2009-10-07 @ 18:51:15
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: charlotte

men fy vilken otur!

2009-10-07 @ 19:03:50
Postat av: Joz

Åhhh jag lider med dig! Jag sträckte en magmuskel på fysträningen igår och kommer knappt ur sängen. Och 2 tmmar innan det kutade jag rakt in i fåtöljen (den brukar inte stå där) och ramlade med huvudet före in i bordet, stor bula i pannan, YES. Och ah juste, klämde tummen i besticklådan när jag skulle skala potatis nyss. Men inget brutet ;) Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<