Pojkvänshelg

Datum: 2009-11-16 Tid: 18:21:22
Hmm, det slog mig att jag inte skriver så mycket om
min käre pojkvän, som jag ändå spenderar mycket
tid tillsammans med. Tar igen lite nu;

Lördagen spenderades på Gävletravet tillsammans
med min pojkvän, V75 och trerättersmiddag, fick det
liksom som en födelsedagspresent av min pojkvän :)

Igår blev jag och min pojkvän biosugna. Drog in och
käkade kina, och sedan såg vi 2012. Rätt cool att
se på bio, men lite för amerikansk och för bra slut
för min del. Sedan åkte jag och min pojkvän hem och
sov.



Ska smygfota min pojkvän någon dag, blir man
ihop med mig måste man vara bloggdelaktig!



Idag är det sexfri måndag och jag fick plötsligt
väldigt mycket tid över. Kanske man ska typ, städa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men skryt mer gör det bara ;)haha utgång fre? puss

2009-11-17 @ 01:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<